Bestellen
Wat gebeurt er na dat ik een bestelling heb geplaatst?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u van ons vrijwel direct een order bevestiging. Wij gaan hier dan meteen mee aan de slag en wij streven ernaar om producten die op voorraad zijn binnen 2 weken bij u thuis te bezorgen.
Wanneer ontvang ik een track and trace code?
Als wij uw bestelling en betaling bevestigd hebben gekregen, worden de pakketten klaargezet voor verzending. Zodra de pakketten zijn ingeladen door de vervoerder, worden er track en trace codes uitgegeven. Deze ontvangt u van ons per mail.
Kan ik extra korting krijgen boven op een kortingscode?
Er kan slechts 1 kortingscode tegelijk worden gebruikt. U kan wel een maatwerk offerte aanvragen.
Wat is de levertijd op producten?
De levertijd hangt af van de voorraad van de producten. Als een product op voorraad is kan deze binnen 14 dagen bij u zijn. Wij adviseren bij backorder producten een e-mail te sturen naar info@tenbroekemeubelen.nl. Daar kunnen wij u meer duidelijkheid geven over de levertijd van uw bestelling.
Wat is het minimale orderbedrag?
Er is geen minimaal orderbedrag. Orders boven de 100 euro worden gratis verzonden.
Kan ik mijn artikelen retour sturen?
U kan uw artikelen retour sturen. Dat kan volgens het formulier herroeping of u kan ons een mail sturen. Wij zullen contact met u opnemen wat betreft het terugsturen van uw product. Zodra wij het pakket compleet hebben ontvangen, ontvangt u uw geld terug. Voor meer informatie wat betreft verzenden en retourneren kijk op: https://tenbroekemeubelen.nl/verzenden-en-retourneren/.
Mijn artikelen zijn beschadigd geleverd wat nu?
Neem dan contact op met ons via de mail of telefoon. Wij vragen u wat foto’s te maken van het product en zullen u meteen een retourlabel sturen en een nieuw product.
Betalingen
Hoe kan ik mijn order betalen?
Ten Broeke Meubelen biedt veel veilige betaalmogelijkheden. Wij zijn aangesloten bij Mollie, u komt dus altijd op een beveiligde pagina van onze betaal provider
Hoe weet ik zeker dat mijn order is betaald?
Als u een order plaatst gaat dit via een automatisch proces. Wij krijgen de order doorgestuurd en zodra deze betaald is, ontvangt u hier zelf ook een bevestiging van.
Kan ik ook contant betalen bij het afhalen in de showroom?
Dat is zeker mogelijk! Contant, pinnen of bankoverschrijving is allemaal mogelijk.